بازارهای قشم یکی از مکان هایی هستند که به دلیل ارزان بودن اجناس و مرغوبیت کالا هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کنند. قشم با اینکه جاذبه های گردشگری بسیاری دارد اما برخی از گردشگران حتی فقط با انگیزه به قشم سفر می کنند. مراکز قشم همیشه شلوغ و پر ازدحام می باشند و به همین دلیل با گذشت زمان و رشد اقتصادی بر تعداد بازارها و مراکز قشم افزوده می گردد. در قشم مراکز بسیاری وجود دارد و هر یک از افراد بسته به سلیقه و نوع خود مراکز خود را انتخاب می کنند. که در ادامه مطلب به چند مورد از مهم ترین مراکز قشم اشاره خواهد شد.

بازارهای قشم, جاذبه های گردشگری قشم

تصویری از مراکز در قشم

-بازار قدیمی قشم, مرکز سنتی قشم: بازار قدیم قشم چندین سال است که در جزیره قشم مشغول به فعالیت می باشد. این بازار سنتی همانند بازارهای سنتی دیگر شهر ها مکانی برای آشنایی با آداب و رسوم مردم محلی آن منطقه به شمار می رود. این بازار قدیمی که از سال ۱۲۹۰ افتتاح شده است راسته ها و دالان های تو در توی بسیاری دارد. اکثر بومیان جزیره قشم از این بازار می کنند. تور قشم با اینکه مخاطبین کمتری نسبت به تور کیش دارد اما طرفداران ویژه خود را داراست که همه ساله  برای این جزیره را در اولویت برنامه های سفری خود قرار می دهند.

بازارهای قشم, جاذبه های گردشگری قشم

نمایی از بازار قدیم قشم

-بازار سیتی سنتر: مرکز سیتی سنتر فاز یک و دو دارد و یکی از پرطرفدارترین مراکز جزیره به شمار می رود. کسانی که به دنبال از برندها هستند این بازار بهترین گزینه برای می باشد. آنچه سبب تمایز سیتی سنتر نسبت به دیگر مراکز شده وجود پل هوایی آن می باشد که فاز یک را به دو متصل می کند. بازار سیتی سنتر مرکز ی بسیار بزرگ و معماری آن بر گرفته از مدرن ترین شیوه معماری دنیا تبعیت می کند. این مرکز چند طبقه و گاه های بسیاری دارد. در سیتی سنتر اجناس بسیاری مانند لباس، کیف، کفش، سیسمونی، موبایل، اسباب بازی، لوازم ورزشی و… وجود دارد. همچنین برندهایی مانند بوما و آدیداس هم در این بازار شعبه دارند. این مراکز دارای سینمایی ۴ بعدی، سالن بیلیارد و بولینگ از یک طرف و شهربازی مخصوص کودکان و کافی شاپ ها و رستوران های متععد در طرف دیگر انتخاب مناسبی برای و سرگرمی می باشد.

بازارهای قشم, جاذبه های گردشگری قشم

تصویری از بازار سیتی سنتر در قشم

-بازار ستاره: مرکز ستاره مکان مناسبی برای و تفریح می باشد. این مرکز بین المللی دارای ۳ طبقه و ۶۴۱ واحد تجاری می باشد. این بازار یکی از نخستین بازارهای جزیره قشم می باشد. در این مرکز امکانات تفریحی بسیاری مانند سالن بیلیارد، بازی های کامپیوتری، موزه حیوانات تاکسیدرمی وجود دارد. بازار ستاره مرکز وسیعی می باشد که نمایندگی لوازم خانگی معتبری مانند سامسونگ، ال جی، سونی، تفال و فیلیپس گرفته تا لوازم لوازم بهداشتی و آرایشی مانند آرکانسیل، نیوا و کلیون در این مجتمع وجود دارد. مسافرانی که قصد عطر و ادکلن با قیمت مناسب را دارند، بدون شک مرکز ستاره انتخاب شایسته ای می باشد. گردشگرانی که قصد دارند از اصفهان به قشم سفر کنند می تواند با استفاده از تور قشم از اصفهان از این بازار قدیمی قشم دیدن و نمایند.

بازارهای قشم, جاذبه های گردشگری قشم

تصویری از بازار بین المللی ستاره قشم

-مرکز دولفین درگهان: این مرکز یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مراکز قشم می باشد. در این مرکز انواع و اقسام برندها وجود دارد که از جمله آنها می توان محصولات آرایشی، عینک، لوازم خانگی، اسباب بازی، سیمونی، ساعت، برندهای معتبر و لوازم ورزشی را برشمرد. گردشگران اگر قصد لوازم آرایشی را دارند در این مرکز می توانند اجناس با کیفیت و اصل را با قیمتی باور نکردنی کنند. همچنین در این بازار انواع گل و گیاهان بومی وجود دارد. که علاقه مندان به گل و گیاه می تواننند از آنها دیدن کنند.

بازارهای قشم, جاذبه های گردشگری قشم

تصویری از بازار دولفین درگهان در قشم

منبع:http://تورکیش-تورمشهد.com


هیوا کیش بازار ,مرکز ,مراکز ,وجود ,لوازم ,بسیاری ,مرکز ,مراکز ,سیتی سنتر ,وجود دارد ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد فرکتال هنر شرکت آسایش گستر _ تعمیرات لوازم منزل Gamer بهترین دکتر ( متخصص ) ارتودنسی تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی شرکت سجاده نقش دنیای کارتون وآهنگ سایت آموزشی تفریحی وسیاسی 100نفر