پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا اولین پارک آبی بی نظیر از سری مجموعه های شبکه (کانال) Cartoon Network می باشد. این شبکه یا کانال با هدف تبدیل کردن کاراکتر ها، و شخصیت های کارتونی و صحنه های نمایشی به واقعیت این پارک را در شال ۲۰۱۴ ساخته است. پارک آبی کارتون نت ورک آمازون یکی از پارک های محبوب در بین گردشگران تور تایلند به ویژه بچه ها می باشد. در این پارک انواع رستوران با غذاهابی متنوع را از غذاهای بین المللی مانند ژاپنی، کره ایی، هندی و آمریکایی تا انواع پیتزاهای خوشمزه در این بخش سرو می شود. این پارک از ۶ قسمت مختلف تشکیل شده است:

قسمت اول Adventure Zone:

 این قسمت دارای امکاناته مهیج و مفرحی از سر سره های آبی می باشد از بهترین قسمتهای این بخش، Jake Jump است که تلفیقی از پرش و معلق بودن در هوا است که لذت خاصی دارد.

 قسمت دوم The Omniverse:

این بخش که بر پایه تم شخصیت کارتونی Ben 10 طراحی شده است به ۶ بخش تقسیم می شود. بخش Omnitrix که به عنوان اولین رولر تر به این سبک در جهان شناخته می شود و بیش از ۲۳ متر ارتفاع دارد. ۵ بخش دیگر نیز بخش های The Alien Attack، Tor، The XLR8، Humangasaur و Goop Loop می باشد.

 قسمت سوم Riptide rapids:
این قسمت شبیه جنکل آمازون که با تیوپ سواری باید روزخانه ای با مسافت ۳۳۵ متری را هیجان و جذابیت سپری کنید.

 قسمت چهارم Mega Wave:
این بخش را برای استراحت خانواده ها و گردشگران مختص داده اند. در این بخش می توانند از تماشای غروب و امواج لذت ببرند و به نمایش های مخصوص کارتون نت ورک بنشینند.

 قسمت پنجم Cartoonival:

 در این قسمت نمایش شخصیتهای کارتونی مشهور کارتون نت برگزار می گردند که بچه ها می توانند از انواع فواره ها و تیوب ها در آب استفاده کنند و یک روز به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 قسمت ششم Surf Arena:
در ای قسمت میشود تجربه ای خاص از موج سواری را داشته باشید.

اگر می خواهید یک تجربه نو از سر سره های آبی خیلی بلند داشته باشید در سفر خود به پاتایا پارک آبی پاتایا را در برنامه گردشگری خود قرار دهید و لذت بخش ترین وقت خود را در این پارک سپری کنید.

 جاذبه های تایلند, پارک آبی کارتون پاتایا

پارک آبی بی نظیر کارتون نت ورک آمازون پاتایا

 مکان مهیج پاتایا , پارک آبی کارتون پاتایا

پارک آبی بی نظیر کارتون نت ورک آمازون پاتایا

 پاتایا, پارک آبی کارتون پاتایا

پارک آبی بی نظیر کارتون نت ورک آمازون پاتایا

 پارک های آبی پاتایا, پارک آبی کارتون پاتایا

پارک آبی بی نظیر کارتون نت ورک آمازون پاتای جاذبه های

منبع: https://thailandtor.com/pattaya-tour/


هیوا کیش پارک ,کارتون ,آمازون ,قسمت , قسمت ,نظیر ,آمازون پاتایا ,نظیر کارتون ,پاتایا پارک ,داشته باشید ,سپری کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آویسا جدیدترین ایده ها در گل آرایی دانلود جدید 2015 گرازها تعمیرات لژیونرها و افراد مشهور ایران و جهان همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی رزی دانلود دانلودترین