جزیره مرجان پاتایا تایلند

سفری خاطره انگیز به جزیره مرجان یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهای تور لحظه آخری تایلند می باشد که سالانه علاقه مندان بسیاری خواهان سفر به چنین مکان دیدنی و جذابی هستند. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا کمی فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هر روز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. می توانید این مسیر را با لنج و با قایق موتوری طی کنید. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آبهای آن دارای مرجان های بی نظیری است.

  عکس های جزیره مرجان پاتایا تایلند + جزییات      عکس های جزیره مرجان پاتایا تایلند + جزییات   گردشگران در این جزیره می توانند با قایق های کف شیشه ای، به تماشای این مرجان های زیبای بروند و از دیدن صحنه های مهیج نهایت لذت را ببرند. در اینجا امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه گردشگران تور پاتایا وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کند.

منبع:thailandtor.com


هیوا کیش جزیره ,پاتایا ,مرجان ,گردشگران ,خاطره انگیز ,سفری خاطره ,جزیره مرجان ,سفری خاطره انگیز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

1لیوان آب مشاوره و سیگنال بازارهای مالی دانلود آهنگ زنگ خور موبایل سمیرا callenvvla89 web طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد هرمس موسسه ماد دانش پژوهان